Nová produktivní produktivita je hlavní role inovací, zbavení se vývojové cesty tradičního hospodářského růstu a produktivních sil. Vývojové koncepceCestovní ruch je strategickým pilířem národního hospodářství. , nové vývojové koncepty.
Studium vývoje turistických produktů musí studovat rozvoj cestovního ruchu.Vzhledem k tomu, že moderní technologické služby v oblasti přepravy, komunikace a informací se neustále mění, mění se také turistické chování a metody tradičního hospodářského růstu turistiky již nejsou vhodné pro mnoho oblastí. Odpovídající, efektivní metody a opatření.
Nejprve musíme analyzovat a studovat cestovní ruch ze všech úhlů.Nejen, že musíme analyzovat a studovat z makroekonomického hlediska, kulturní perspektivy atd., Ale také analyzovat a studovat z mikro perspektivy cestovního ruchu, včetně činností lidského cestovního ruchu (chování), řetězců v cestovním ruchu atd. Tento rozdíl mezi ekonomikou a moderní ekonomikou cestovního ruchu.
Tradiční ekonomika cestovního ruchu pokrývá hlavně cestovní aktivity a související pomocné služby.Výstavba cestovního ruchu, velké a středně velké cestovní vybavení, většinu dní produktů cestovního ruchu, výrobků z odkupu cestovního ruchu atd. Dosud nejsou v rozsahu tradiční ekonomiky cestovního ruchu.Tradiční způsob podpory hospodářského růstu cestovního ruchu je založen hlavně na podpoře nárůstu počtu turistů a na zvýšení celkových nákladů na cestovní ruch na cestovní ruch.Současné aukce horkých cestování a další spotřeba nejsou téměř zahrnuty do statistik cestovního ruchu.
Když turisté, když se turisté spěchali, použili jídlo pro grilování Zibo a turné v Tianshui Malaine. Obchod a podnikání.
V současné době mají turisté vyšší a vyšší požadavky na malebná místa. Vzhledem k tomu, že se zvyšuje počet malebných nákupních obchodů.
Když se turisté v některých charakteristických komerčních ulicích výrazně zvýšili, v některých regionech v souladu s tradiční kulturou+cestovní myšlení, v souladu s tradičními kulturními výkony, aby obohatili obsah obsahu cestovního ruchu, mohou kulturní výstavy s vysokou hustotou na komerčních ulicích na komerčních ulicích na komerčních ulicích na komerčních ulicích Snadno způsobí, že turisté nemají čas na to, aby neměli čas.Jak může být kultura, cestovní ruch a podnikání kombinována, aby obohatila obsah cestovního ruchu a šířilo kulturu, neovlivní to spotřebu cestovního ruchu?
Nejprve se vyhněte autům za zavřenými dveřmi.V posledních letech mají manažeři cestovního ruchu, zejména místní manažeři cestovního ruchu, snížit příležitosti jít na místní úroveň nebo nikdy nenavštívili různá místa nebo zkontrolovali vážky.Mnoho manažerů cestovního ruchu na trasách neví, jaký je rozvoj cestovního ruchu, a při navrhování měření rozvoje cestovního ruchu je snadné slepě oslepit.Pokud tvůrci rozhodování projektu poslouchali některé „odborníky“ a „porušení poptávky a tvrdě se pohybují“, snadno způsobí investiční chyby.
Za druhé, musíme používat vysoko -tech podle potřeb.Vyberte odpovídající vysoce -tech podle potřeb různých průmyslových odvětví v cestovním ruchu.V současné době je nejvíce nedostatkem cestovního ruchu v odvětví cestovního ruchu výzkum budoucích potřeb a byl často poražen náhlým výskytem „stříkajícího bohatství“.Někteří lidé studují pouze produkty cestovního ruchu a cestovního ruchu z pohledu produktů s vysokým technologií, ale zapomínají, že chování lidí v cestovním ruchu souvisí s tím, zda existuje volný čas, čas, volný čas a spotřeba cestovního ruchu.Víte, lidé nemají vysokou poptávku po cestování s vysokým technologií kvůli vysokému -tech.
Zatřetí, musíme plně pochopit význam vysoké účinnosti.Když trh cestovního ruchu prochází obrovskými změnami, je stále budováním stavebních projektů cestovního ruchu a budování cestovních ruchů podle staré sady starých sad musí být „vidět světlo“.Zdánlivě velkolepé a energické, ale po otevření, pták Backdoor Koro, byly výsledky recyklace investic bezútěšné.
Je nutné studovat potřeby vědeckého cestovního ruchu a studovat budoucí potřeby cestování.Skuteční odborníci jsou jen manažeři a operátoři na trasách, kteří se učí chápat, co je nová produktivní produktivita, ovládat konkrétní situaci cestovního ruchu a porozumět novým zákonům odvětví cestovního ruchu a nový koncept produktů cestovního ruchu.Prozkoumají a shrnují řešení problémů, vytvářejí úplnou novou metodu, která vyhovuje potřebám turistů a vede potřeby turistů.
Stručně řečeno, pouze inovace umožňuje odvětví cestovního ruchu mít vysokou kvalitu, vysokou efektivitu a vysoce kvalitní charakteristiky, aby vytvořil cestovní ruch, který je v souladu s novými vývojovými koncepty.
Zdroj: China Youth Daily Client
Zpráva/zpětná vazba