23. dubna byly na Hongkongském kongresu a výstavním středisku úspěšně uzavřeny hongkongské módní a výstavní středisko.Čtyřdenní výstavní období přilákalo celkem 100 zemí a asi 24 000 kupujících, kteří navštěvují a kupují.
Zhang Shufen, viceprezident Hongkongského obchodního a rozvojového úřadu, uvedl: „Letošní konference uspořádala výstavu textilního textilu v Hongkongu a festival módy v Hongkongu. Skupina Zalora, Glop Studio ve Francii, Carrefour v Turecku, Hometeka do Brasil S/A v Brazílii, Hyundai obchodní dům v Jižní Koreji a skupinu Mall v Thajsku atd., Aby vytvořila obchodní příležitosti pro křížové dodovy pro toto odvětví. Předsednictvo aktivně propaguje rozvoj módního života a tvůrčích průmyslových odvětví a v září letošního roku bude i nadále pořádat centrum módy, výstava Hongkongu Hongkong a mezinárodní hodinky. asijského kreativity. “
Průzkum ukazuje, že očekávaný prodej odvětví vzroste
Konference pověřila nezávislou vyšetřovací agenturu k návštěvě asi 740 vystavovatelů a kupujících během těchto dvou výstav a více než 60%(64%) dotazovaných věřilo, že celkový prodej jejich produktů v příštích 12 až 24 měsících vzroste.
36%dotazovaných výstavy domácího produktu se domnívá, že největší příležitosti k tomu, aby letos fungovaly, aby přinesly nové obchodní příležitosti pro E -Commerce;
Pokud jde o trendy produktu, dotazovaní rodinné výstavy se domnívají, že kuchyňské náčiní a nádobí (22%) mají nejvyšší potenciál, zatímco jednoduchý design (25%), inteligentní domov (24%) a produkty pro ochranu proti životnímu prostředí (produkty pro ochranu proti životnímu prostředí (produkty pro ochranu životního prostředí ( 22%) bude letos skvělým způsobem trend trendů.Dotazovaní Fashion Festival věří, že produkty pro volný čas (35%) a ženské (33%) produkty mají největší růstový potenciál.
Pokud jde o trhy, dotazovaní na rodinné výstavě se domnívají, že trh s prodejem na Středním východě (89%), na pevninské Číně (79%) a ASEAN (76%) trh jsou ideální, zatímco respondenti módního festivalu věří, že Tchaj -wan (75%) a latinsky jsou ideální vyhlídky na prodej Ameriky (74%) a ASEAN (72%).
Domácí textilní výstava, Guangjian Merchant Network, otevřete nový trh
Výstava domácí textilie a módní festival úspěšně přilákaly 17 zemí a regionů, které pokrývaly rozvíjející se trhy, jako je pevninská Čína, ASEAN a Střední východ, a zúčastnilo se více než 2 200 vystavovatelů.Obě výstavy byly vždy blízko k udržitelnému rozvoji trendů produktů a shromažďovaly produkty šetrné k životnímu prostředí na různých místech.
Doprovodný skládací nádobí v Hongkongu Sustainable Life Co., Ltd. může nahradit nádobí, které je jedním z produktů Focus of Home Textile Exhibition. Hodnota 136 500 $. Čína na pevninu a Hongkong.
Pokud jde o kupující, kupující z Indonésie Mulianingsh plánují koupit více než 400 000 $ gumových krabic a skleněných potravinových krabic. „
Globální kupci módy jsou přítomni, aby aktivně nakupovali online platformy na podporu komunikace
Tchaj -wanská asociace pro kreativní rozvoj vedla pět značek a dva šperky k účasti na módním festivalu v Hongkongu ve Švédsku, Švédsku, Vietnam a další místa, se odhaduje na příkazy více než 200 000 amerických dolarů. Výsledky této výstavy jsou velmi v souladu s našimi očekáváními.
Yingzi He, hlavní operační ředitel Singapurského online nakupování, navštívil sobotní klub v Hongkongu, aby si koupil. Řekl také: „Můj dojem z výstavy je velmi dobrý. Mezi nimi je obchodní párování Click2Match velmi užitečná. Pojďme zamknout, s čím dodavatelé jednou před příjezdem na výstavu. Doporučuji společnost v bance navštívit tuto výstavu. “
Dvě výstavy se konají v online offline modelu s „výstavou+“.