Rysy systému vzdělávání učitelů s čínskými charakteristikami

Budování vzdělávací země je základním projektem velkého omlazení čínského národa. učitelé učitelů opakovaně studovali.Vzdělávací systém učitelů s čínskými charakteristikami je odrazem nové éry socialismu s nejvyšším vůdcem v oblasti vzdělávání. Několik klíčových otázek.Tyto noviny speciálně otevřely téma „založení systému vzdělávání učitelů s čínskými charakteristikami“ a vyzvala relevantní odborníky a vědce, aby o tom společně diskutovali.

—————————————————————————

Zlepšit vzdělávací systém učitelů čínskými charakteristikami Pokračování a prohlubování „posílení výstavby vzdělávacího systému učitelů“ zdůrazňovalo během diskuse o učitelích a studentch.Od „posílení“ po „zvuk“, zejména předpokladu „čínských charakteristik“, dále objasňuje cílový směr, hodnotovou orientaci, orientaci služeb a praktickou orientaci reformy a rozvoje vzdělávání čínských učitelů.Stavba a zlepšení systému vzdělávání učitelů čínských má nejen společné společné charakteristiky reformy vzdělávání a rozvoje učitelů v různých zemích světa, ale také čínské charakteristiky jejich vlastních národních podmínek.Pokud jde o společné charakteristiky, nejprve je vzdělávání učitelů obecně považováno za předstrategii národního vzdělávání a prioritní podpora má prioritu prostřednictvím implementačních zvláštních plánů.Za druhé, obecně se zavázalo podporovat profesionalizaci vzdělávání učitelů, zaměřit se na zlepšení učitelů na úrovni univerzity a založení odpovídajícího vzdělávacího vzdělávání učitelů, profesionální systém, vzdělávací systém a systém podpory politiky.Zatřetí, je obecně propagován pro implementaci profesionálního certifikačního systému pro vzdělávání učitelů, včetně certifikačního systému kvalifikace učitelů, profesionálního certifikačního systému a certifikačního systému na vysoké škole a vytvoření profesionálního záručního systému pro kvalitu vzdělávání učitelů.Na základě univerzálních společných možností musí být výstavba a zlepšení vzdělávacího systému čínských učitelů kombinována se skutečnou realitou Číny, v kombinaci s vynikající tradiční kulturou Číny a zahájeno na vysoký kvalitní rozvoj vzdělávání učitelů, které, které se staví Splňuje skutečnou situaci národních podmínek a odráží učitele první třídy.Jaké jsou tedy specifické vlastnosti vzdělávacího systému s čínskými charakteristikami?

Jedna z charakteristik: Sloužit největšímu vzdělávacímu systému na světě

Obrovská populační stupnice je charakteristickou charakteristikou modernizace čínského stylu a je to také jedinečné realistické národní podmínky, kterým čelí vzdělávací systém učitelů s čínskými charakteristikami.Pro zlepšení vzdělávacího systému učitelů s čínskými charakteristikami je výchozím bodem a osídlením splnit očekávání lidí pro „lepší vzdělávání“.Takový obrovský vzdělávací systém určuje náročnost zatížení úkolu vzdělávacího systému čínského učitele a složitost plánování propagace a jeho stavební cesta a metoda postupu musí mít také své vlastní vlastnosti.Například musíme plně sledovat neadekvátní, nerovnováhu výstavby týmu a rozmanitost, rozdíly a složitost vzdělávacích potřeb učitele pro regionální rozdíly. Úrovně a různé typy vzdělávacích formálních rozdílů, dodržují přizpůsobení místních podmínek, jmenují čas v důsledku času, zdůrazňují cílené a efektivní politiky, vyvarujte se návrhu politiky „One -One -Size -Fits -fits -Fits -Fits -Fits -Fits -Fits -Fits -Fits -Fits -Fits -Fits -Fits -Fits -Fits -Fits -ALLTo vlastně navrhuje návrh: Je nutné dále předat subjektivní iniciativu pro provinční administrativní oddělení při výstavbě vzdělávacího systému učitele na základě objasnění a respektování politiky týmu pro učitele makra a politiku vzdělávání učitelů. Směr provádí dobrou práci při vyšetřování a výzkumu a návrhu politiky a koordinujte vztah mezi dlouhodobým plánováním, středním plánováním, nedávným plánováním a plánováním mezi různými obory. .

Dvě z funkcí: dodržujte politické atributy komplexního vedení strany

Vzdělávací systém učitelů s čínskými charakteristikami je systém vzdělávání učitelů vedený komunistickou stranou Číny.Generální tajemník nejvyššího vůdce zdůraznil, že moje země je socialistická země vedená Komunistickou stranou v Číně.Vzdělávací systém učitelů s čínskými charakteristikami, protože „pracovní a mateřský stroj“ vzdělávání pěstuje učitele lidí, slouží „vzděláváním pro stranu a vzdělávání talentů“. Politika vzdělávání strany s celým procesem a vazbami na vzdělávání učitelů.Toto je výrazný politický atribut vzdělávacího systému učitelů s čínskými charakteristikami a je to také základní záruka pro vedení vzdělávání učitele.Od 18. národního kongresu Komunistické strany Číny dosáhlo vzdělávání čínských učitelů významný pokrok od 18. národního kongresu Čínské komunistické strany.Výsledkem je, že účinně koordinační rozsah, kvalita, reforma a rozvoj musí mít silnou vedoucí sílu.Zároveň, abychom zlepšili vzdělávací systém učitelů s čínskými charakteristikami, musíme se zaměřit na primární politický úkol velkého omlazení čínského národa s modernizací čínského stylu s vyšší kvalitou učitelů. -Učitelé kvality, podporují výstavbu síly vzdělání vyšší kvality a poté položí základ a roli v procesu komplexního propagace velkého omlazení čínského národa s modernizací čínského stylu.Toto je poslání a odpovědnost učitelů s čínskými charakteristikami v nové éře.

Funkce 3: Systémová integrace vzdělávání učitelů místní praxe

Zlepšení vzdělávacího systému s čínskými charakteristikami musí řešit dodávku vysoce kvalitních učitelů v Číně na základě reality čínských národních podmínek.Od 18. národního kongresu Čínské komunistické strany, strana a země zavedly řadu podpůrných politik a zavedly řadu reformních plánů založených na vysoké úrovni a přesném výzkumu a úsudku o skutečných problémech týmu učitele. Učitelé vzdělávání místní reformní praxe.Například na straně školení, veřejné vzdělávací politiky vzdělávacích univerzit (2018), vynikající plán školení učitelů 2.0 (2018), vynikající učitelé ve středních a západních regionech vynikajících učitelů (2021), Nová éra základního vzdělávání v centrálním a západním regionech Qiangshi Program (2022), Program pro spolupráci s normálním vzděláváním (2022) a národní vynikající program pro učitele primárních a středních škol (2023).Na základě strany školení, na základě neustálého zlepšování národního plánu školení a zvláštního plánování post, zahájila provádění provádění plánu podpory učitelů venkova (2015) a národního akčního plánu učitele stříbrného věku (2023 ).Současně formulujte řadu profesionálních standardů učitelů a učebních osnov učitelů, jako jsou základní a střední školy, mateřské školy, sekundární odborné školy a speciální vzdělávání. Certifikace, zkouška kvalifikace učitele a testovací identifikace.Zejména „Názory ústředního výboru Čínské komunistické strany o reformě výstavby učitelů v nové éře“ zavedené v roce 2018 jako první dokument o milníku speciálně pro výstavbu učitelů od založení nové Číny od jeho založení.Tato kreativní místní praxe jsou založena na národních podmínkách, respektu k národním podmínkám a sloužící národním podmínkám, představují hlavní inovace v oblasti politiky, praktické inovace, teoretické inovace a modelové inovace systému vzdělávání učitelů v nové éře a stávají se charakteristikou Reprezentace vzdělávacího systému s čínskými charakteristikami.

Funkce 4: Vedoucí systém vzdělávacího dialogu učitele

Generální tajemník Nejvyššího vedení provedl řadu důležitých pokynů o výstavbě učitele, vydal důležitý projev série a předložil řadu identifikovaných konceptů vzdělávání učitelů, která představuje výrazné nové vzdělávání učitelů éry Systém diskursu.Od „Čtyři dobří učitelé“, „Čtyři průvodce“ po „Čtyři sjednocení“, od „pana Big“, který formoval charakter, charakter a chuť studentů „učiteli Písma“ a „lidem“, kteří jsou schopni kázat Naučte jednotu divize „, generální tajemník nejvyššího vedení, s výrazným a bohatým konceptem identifikátoru, stanoví skupinový benchmark dobrého učitele, který je spokojen se stranou a lidmi v nové éře a zvyšuje Hodnota mise učitelů v nové éře na pracovní charakteristiku a růstovou cestu učitelů v nové éře.Zejména v předvečer dne učitele v roce 2023 napsal generální tajemník Nejvyššího vůdce národním zastupitelům učitelů a navrhl ducha jedinečných pedagogů čínských pedagogů s kulturními vlastnostmi. Perspektiva vzdělávací síly a odráží novou kondenzaci a novou oblast velkého omlazení čínského národa do učitele kultury.Tyto charakteristické a identifikující koncepty vzdělávání učitelů a jejich odvozené systémy pro vzdělávání učitelů jsou založeny na skutečné situaci čínských národních podmínek a v kombinaci s vynikající tradiční kulturou Číny, která odráží hluboké místní pocity a vnitřní inovační vitalitu čínských učitelů Nebo mapování do subjekčního systému, akademického systému a politického systému a praktického systému vzdělávání čínských učitelů se stala hlavním cílem reformy a rozvoje vzdělávání čínských učitelů a představuje jedinečný jazykový systém pro učitele s čínskými charakteristikami.

Pět: Bohatá akumulace respektování učitelů a znovu -vodece vynikající tradiční kultury

Čínská kultura má dlouhou historii a nashromáždila nejhlubší pronásledování čínského národa a poskytla bohatou výživu pro nekonečnosti čínského národa a rozvoj a růst.Duchovní duch učitelů a taoismu ve vynikající tradiční kultuře Číny je ideologickým jádrem a duchovním tokem vzdělávacího systému učitelů s čínskými vlastnostmi a je to také kulturní gen, který je hluboce zakořeněn v hlubokém rozvoji učitelů.Například klasické diskuse, jako jsou „Národní generálové, Noble Division, Noble Učitel a zákon, pak metoda práva“ obsahují význam vynikající čínské tradiční kultury o respektování učitelů a vzestupu a pádu země. Karma je také vyřešena „, která obsahuje vynikající čínskou tradiční kulturu, páruje očekávání ušlechtilé morálky a ušlechtilého chování učitelů;„ učení se při učení také neříkej “„ teplé a nové, můžete být učitelem “,“ Není rozhořčení, nesmí být zveřejněno “,„ Yu, Shi, Slunce, Slunce, Slunce, Slunce, Slunce, Slunce, Slunce, Slunce, Slunce, Slunce, Slunce, Slunce, Slunce, Slunce, Slunce, Slunce,, Slunce Slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce Slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce Slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce, slunce a slunce, jako jsou klasické diskuse jako Metoda propagace vzdělávání v Momo „obsahuje moudrost a výuku vzdělávání ve vynikající tradiční kultuře Číny.Taková řada věcí nestačí.Duch učitelů ve vynikající tradiční kultuře je kulturní půda s rostoucím a rostoucím vzdělávacím systémem s čínskými charakteristikami a letáky. Transformace a učitelé lidí, kteří chodí po silnici pedagogů.

(Autor je tajemníkem strany a profesorem školy a vědy, Shanxi Normal University)

„Čína Teacher News“, 15. května 2024 vydání 13

You May Also Like

More From Author