Pozorování třídy.
Zprávy s červeným čistým momentem 24. dubna(Korespondent Yi Jingliang) Dne 22. dubna přišel do Jinhai Middle School, aby studoval a vyměnil zkušenosti, tým inspekční inspekční vzdělávání v okrese Yongshun v provincii Hunan.
Prezident Huang Yueqing doprovázel delegaci k návštěvě kampusu Jinhai.Návrhové standardy školy, čisté a uklizené prostředí kampusu, silná knižní vůně a bohatou konstrukci humanistické kultury kampusu, což nejen odráží společný a zdůrazňuje konstrukci osobnosti a civilizovanou zdvořilost a nadšenou esenci Jinhai
Huang Yueqing představil delegaci školního chodu, školních charakteristik a školních výsledků a zaměřil se na představení hostů jedinečnému modelu výuky „151“ hostů hostů.Delegace byla vysoce hodnocena pokročilá škola -filozofie, charakteristické charakteristiky škol a vynikající výsledky vzdělávání.Delegace také pečlivě konzultovala detaily a procesy rozložení kultury kampusu, výstavby a správy třídy, propagace modelu výuky a implementaci elitního školení a Huang Yueqing odpověděl podrobně po druhém.
Následně byl hlavní asistent CAO Fangxiang přezkoumán na současné zkoušce vstupu na střední školu v Changsha, charakteristice třídy promoce Jinhai Middle School a opatření kvality po stupni pro provádění výměn a přípravy na maturitu.Matematika, fyzikální a chemická oddělení také provedla skupinovou výměnu strategií disciplínového přezkumu a sdílela své vlastní vzdělávání a pedagogické zkušenosti.
Ve druhé a třetí třídě vstoupil inspekční tým do třídy deváté třídy, aby provedl pozorování ve třídě, vědecké a přiměřené procesní uspořádání, sebevědomé a velkorysé studentské zobrazení, Zhang uvolněná atmosféra ve třídě, velká -kapacita, efekt učení s vysokou účinností, dovoleno poslouchat Na lekci učitelé pociťovali nadšení učitelů a studentů Jinhai a zažili výukové charakteristiky třídy Flash.Po třídě učitelé shromáždili seminární místnost pro hodnocení. Realizovat sdílení zkušeností a společný pokrok.
Tato aktivita mezi školní výměnou nejen vytvořila most pro komunikaci mezi školami mezi dvěma místy, podporovala komunikaci a spolupráci mezi školami, ale také zhušťovala více vzdělávací moudrosti a síly.Střední škola Jinhai využije tuto výměnnou činnost jako příležitost k dalšímu posílení komunikace a spojení mezi školami, spolupracovat, pokračovat v pronásledování a pokračovat v překonávání.
Zpráva/zpětná vazba