21. dubna skončilo finále světového potápění 2024 Světového potápění v plavecké a potápěčské síni olympijského sportovního centra Xi’an.V posledním soutěži, Chen Taro a Yang Hao vyhráli ženské a mužské single 10 -metrů šampionát.V tomto okamžiku čínský potápěčský tým vyhrál všech 8 projektů, které se účastnily účasti, a opět ukazuje sílu potápěčského „týmu snů“.Jako partner čínského národního potápěčského týmu se Wanjiale znovu objevil na mistrovství světa v Xi’an a byl svědkem potápění „vysněného týmu“ v terénu.
Získejte 8 zlata, meč snů týmu odkazuje na olympijské hry
V roce 2024 je mistrovství světa v potápění Xi’an jako nejvyšší potápěčská jednotka potápění Světová federace plavání také poslední hlavní událostí před Pařížskými olympiádami v letošním roce. země a síla inspekce.V této soutěži čínský potápěčský tým poslal olympijské šampiony, jako jsou Quanhong, Chen Taro Xi, Wang Zyuan, Xie Siyi atd., A snažil se dosáhnout vynikajících výsledků, aby představil pro publikum potápěčskou akci s vysokou úrovní potápění.
Ve finále 10 -metrů žen toho dne Chen Taro a Quan Hongyu znovu představili „vrchol souboje“. 410,70 bodů.Po hře Chen Taro v rozhovoru řekl, že příchod publika na scéně jí poskytl velmi velké povzbuzení, což jí umožnilo mobilizovat nejlepší stát ve hře.Quanhong čelil nadcházejícím pařížským olympijským olympijským hrám v letošním roce a řekl, že příště bude i nadále trénovat a upravit stav a připravit se na olympijské hry.
V následujícím 10m tchajwanském finále mužů hrál Yang Hao stabilní a vyhrál šampionát s 557,60 body a přidal další zlatou medaili do čínského týmu.V tomto okamžiku skončily všechny soutěže o tomto finále potápění Světového poháru a čínský tým vyhrál 9 zlata a 1 stříbro s 9 medailemi.Jako strategický partner čínského národního potápěčského týmu byl Wanjiale také svědkem doby, kdy vyhrál potápěčský „snový tým“ s publikem, aby tleskal sportovcům na poli.
Spolu s národním týmem vytvořit fantastický marketing
Vzhledem k tomu, že pole Wanjiale a Čínský národní potápěčský tým se nadále rozšiřovali, obsah se prohlubuje a úroveň neustálého zlepšování, hodnota vítězství obsažená ve spolupráci mezi oběma stranami se také neustále zvětšuje, takže Wanjiale se postupně zvyšuje Wanjiale Prohloubeno v oblasti sportovního marketingu.
V předvečer na začátku světového poháru Xi’an Diving v roce 2024, Wanjiale a Čínský národní potápěčský tým společná akce znovu vytvořila nové triky a aktivita vyskakovacího objemu s tématem „Shan Liang Liang a Loyings Together“ přistála Ve městě Xi’an Dali.Během akce Wanjiale přinesl nové produkty s jejím ohřívačem vody a kuchyňskými a koupelnovými sadami a přilákal zastávku a zkušenosti spotřebitelů.Existují také pohlcující tematické punčové body, jako je stravování nových „sítě“, přesné malé odborníky a mistři rovnováhy mohou na místě ochutnat nejen kuchyňské kuchyňské spotřebiče, ale také prostřednictvím různých interaktivních her, pohlcujících her Typy, pohlcující typy zažívají kouzlo inteligentní kuchyně a koupelny.
Tentokrát, prostřednictvím události „Shan Liang Deng Jie“, Wanjiale spojil své kuchyňské a koupelnové výrobky, offline aktivity s online marketingem a vytvořil marketingový model duálních kanálů „online+offline“, kterého se nejvíce dotkli mladých uživatelů Za účelem vybudování hlubokého emocionálního spojení, aby se zlepšilo povědomí a pověst značky.Uvádí se, že během letošního olympijského her v Paříži bude Wanjiale také spolupracovat s čínským národním potápěčským týmem na provádění řady tematických marketingových aktivit, aby i nadále přinášela inovativnější produkty uživatelům a inteligentní kuchyňské koupelnové řešení.