Na Chaoyang School v Pekingské druhé experimentální základní škole se konala konference o „zeleném interdisciplinárním kurzu“.

Estimated read time 6 min read
Za účelem podpory vývoje „zeleného vzdělávání“, 17. dubna, se 17. dubna „výstavba ekologických interdisciplinárních tematických kurzů úspěšně konala v Pekingské druhé experimentální škole Chaoyang School v Pekingské druhé experimentální základní škole.
Chaoyang School of Pekingská druhá experimentální základní škola bere koncept „zeleného vzdělávání“ jako jádro a navrhuje školní koncept „zeleného“ zvlhčujícího dětské srdce, „láska“ vyrůstající “, vytváří„ kultivační studenty s vlastenectví, zdravý mozek, zdravé tělo, zdraví zdraví, zdravé tělo, zdravé tělo, zdravé tělo, zdravé tělo, zdravé tělo, zdravé tělo, zdravé tělo, zdraví, zdravé tělo, zdraví a zdraví, Cíl vzdělávání lidí se zelenými a obratnými rukama.Škola zdůrazňuje udržitelný rozvoj „integrace znalostí a jednání“.Abychom vyhověli diverzifikovaným potřebám studentů, založila škola zelená základní kurzy a zelené kurzy zelených. Učební osnovy transcendence, budoucnost „se používá k vytvoření systému zeleného kurikula. Systém zelené kurikula nejen zdůrazňuje přenos znalostí, ale také věnuje více pozornosti pěstování schopnosti. Zeleným učebním systémům se objevuje nejen ve třídě ve třídě , ale také integrace lidí ve škole a mimo školu.Dodržujte vzdělávací koncept „lidí -orientovaných“, kultivují správné ekologické hodnoty studentů a mají schopnost udržitelného rozvoje.
Pod vedením koncepce ekologického vzdělávání škola aktivně praktikovala ducha nového kurikula a koordinovala návrh a provádění křížových disciplinárních zelených tematických kurzů.Zástupce ředitele školy a slavnostního týmu zvláštních učitelů v Pekingu vedl učitele k přečtení knihy „Návrh a implementace návrhu a implementace křížových disciplinárních praxe“ v kombinaci s knihou učitele Liu Ling A výzvy, se kterými se setkaly v několika aspektech vůdců, odborníků a učitelů na scéně, sdílely zkušenosti a účinek implementace interdisciplinárních kurzů zelených témat školy a od účastníků obdržely jednomyslnou chválu.
Čtyři zástupci studentů Chaoyang School of Pekingská druhá experimentální základní škola provedli zprávu o křížových disciplinárních činnostech.
Zástupci studentů ve třídě čtvrté třídy provedli zprávu o „magickém účinku Cao Cao -propagující kulturu čínské bylinné medicíny“ a prostřednictvím vlastní zkušenosti, kontrolování materiálů, navštěvování známých odborníků, dotazníků a sdílení souhrnu, atd. Protifinované a otokové rostliny vstupují do vize všech, aby se každý mohl dozvědět více o nějaké tradiční čínské kultuře bylinné medicíny, šířit koncept ekologické ochrany životního prostředí a čínské kultury bylinné medicíny.
Studentští zástupci třídy 5 páté třídy se představili prostřednictvím výzkumu literatury, terénních průzkumů a osobní účasti na opravě korálových útesů a hluboce se dozvěděli o ochraně ochrany korálů v Indonésii Bali.Doufá, že více lidí může věnovat pozornost ochraně ekosystémů korálových útesů a snížit znečištění lidských činností na životní prostředí.
Dva studenti ve třídě 1 o praktické činnosti „dlaždic starověkých budov na centrální ose v Pekingu“. kulturní síly.
Dr. Liu Ling navrhl vybudovat téma interdisciplinárních tematických kurzů zelených vzdělávání na podporu udržitelného rozvoje učitelů a studentů.Dnešní deset výuky ve třídě bylo vystaveno v řadě vrstvených displejů a zelené vzdělávání je implementováno konvenčním výukou předmětu ve třídě.Škola nyní vytvořila soubor zelených kurzů. .
Shi Gendong potvrdil praktický výzkum a témata ekologické civilizace a vzdělávání udržitelného rozvoje.Účast multidisciplinárních disciplín v praktickém výzkumu zdůrazňuje inovativní duch mladých učitelů a jasně odráží školní koncept „milostného“ vzdělávání a růstu “.Dr. Shi také předložil návrhy na budoucí rozvoj školy: Vývoj nové éry vyžaduje pěstování inovativních talentů, inovativní paradigma interdisciplinárního tematického kurzu a relativní spojení kurzů e-steasu; -Seam kurzy s komplexními praktickými aktivitami.
Učitel Tao Liguang potvrdil výstavbu zelených výstavby kurikula a výuky učitelů na Chaoyang School of Peking Druhá experimentální základní škola.Viděl jsem rozvoj všech studentů ve třídě a učitelé poskytli studentům prostor pro rozvoj displeje.Škola bude integrovat kurikulum, navzájem se propagovat a rozvíjet symbiózu.Integrujte koncept udržitelné zelené do výuky různých disciplín, integrujte se do morálních vzdělávacích aktivit školy, kombinujte komplexní praktické kurzy s 10%praktických kurzů každé disciplíny a lépe implementují zelenou myšlenku školy.Nakonec byla pan Tao jménem „zvláštního výboru“, Chaoyang School of Pekingská druhá experimentální základní škola identifikovala jako charakteristická škola v komplexní praxi v Pekingu.
Pekingská druhá experimentální škola základní školy Chaoyang tvrdě pracuje od kampusu s nízkým karbonským kampusem k nulovému -karbonskému kampusu a aktivně se účastní projektu veřejného sociálního a sociálního rozvoje „Redukce uhlíku“, projekt veřejného zabezpečení “, a přenášejí se a přenášejí a přenášejí a přenášejí a přenášejí veřejné zabezpečení a přenášejí a Out měsíční láska prostřednictvím tohoto projektu Recyklace, kvantitativní emisní snižování, doufat, že vybuduje školu, aby eliminovala uhlíkovou neutralitu, jako průlom v inovaci environmentální ochrany vzdělávání jako školy.Z tohoto nulového uhlíkového setkání byly jako výchozí bod emise uhlíku konference s množstvím snižování uhlíku s emisí druhého ruku oděvu získaného dětským setkáním.
Konference byla navržena tak, aby prozkoumala, jak integrovat „zelené vzdělávání“ do celého procesu běhu školy a dosáhnout „zeleného vzdělávání“ pro všechny zaměstnance.Úspěch aktivity nejen poskytuje silnou podporu pro výstavbu zeleného křížového -disciplinárního tematického kurzu druhé experimentální experimentální základní školy v Chaoyangu, ale také vkládá nový impuls pro rozvoj ekologického vzdělávání v regionálním i celostátní úrovni.
Zpráva/zpětná vazba

You May Also Like

More From Author