□ Zibo Daily/Zibo Evening News/Expo News
Reportér Hu Quan
„Tato rtěnka může výrazně rozjasnit barvu pleti, mnoho hvězd a internetových celebrit používá“ „Potraviny této restaurace jsou velmi výrazné, musíte to vyzkoušet“, “tyto hodinky řekl na internetu, může mi pomoci zaznamenat a vytvářet a vytvářet a Dobré cvičení, vytváření dobrého cvičení „návyky“ … zdá se, že spotřeba mladých lidí cirkuluje v „trávě a trávě“.Údaje ukazují, že mladí lidé ve věku 27 až 39 let představovali více než 60%spotřebitelů „ekonomiky rostoucí trávy“ a podíl spotřebitelů byl téměř 70%.
„Výsadba trávy“ je proces, který ostatním doporučí něco, aby se cítil dobře.Paní Wangová, 28, prohlašuje, že je typickým „snadným -to -rostou“.Řekla novinářům, že ať už to čistí krátké video na krásné šaty, nebo vidět čistou červenou obálku mého kolegy, může to jen objevovat výbušný mléčný čaj dobrých přátel v kruhu přátel, což vyvolá její touhu konzumovat.„Vždycky jsem žertoval se svými přáteli a teď jsem zamilovaný do travních porostů, obávám se, že nemám v kapse peníze,“ řekla paní Wangová.
Proč jsou spotřebitelé stále častěji vysazeni?Důvod je hlavně způsoben pronásledováním a důvěrou původní autentičnosti efektu ovlivňovače.Následující efekt nutí spotřebitele, aby byli častěji „pěstovat trávu“, a doporučení internetových celebrit a hvězd odráží veřejnou psychologii lidí.
Pan Wang nedávno fascinoval jeho kondici.Mezi nimi jsou jeho největší výdaje chytré hodinky v hodnotě více než 3 000 juanů.„Vyhodnocoval jsem hodnocení těchto hodinek na krátké video platformě. Hodnotící blogger řekl, že má funkce sportovních připomenutí a mohl jsem zaznamenávat data, jako je moje srdeční frekvence a kalorie spotřebované v reálném čase během cvičení. Obávám se, že mám Žádné cvičení bez cvičení.
Zasvěcenci průmyslu poukázali na to, že proces „trávy“ spotřebitele dostává alternativní reklamu.Tento druh reklamy již není pečlivě plánován obchodníky, ale z pohledu a nároků vnějšího světa. lidé.V této éře „pěstování trávy“ mnoho obchodníků také zřídilo „jízdu“.10. dubna reportér navštívil mnoho maloobchodních, stravovacích a servisních obchodů v našem městě a zjistil, že mnoho obchodníků posunulo své publicitní zaměření na sociální platformy.
Paní Zou, osoba odpovědná za obchod s oděvy v našem městě, řekla novinářům, že loni zaregistrovala sociální účty pro obchod.Na účtu vydá nové oblečení v obchodě a zároveň poskytne rady ohledně šatů podle různých ročních období a populárních trendů.To pro její obchod přilákalo mnoho zákazníků.“Nyní je účet aktualizován téměř každý den a přitahoval jsem mnoho fanoušků. Počítal jsem to. Asi 30 % zákazníků se přesunulo z online na offline.“
Mladí lidé chtějí prozkoumat a dychtivě vyzkoušet nové věci.Proto „tráva“ způsobuje, že mladí lidé pociťují pocit účasti během procesu spotřeby a ve skutečnosti platí za emoční hodnotu.