Móda, bohatá projekce lidské historie

Estimated read time 9 min read

▲ „Fashion General History (Second Edition)“, [British] Mani Fogg, přeloženo Chen Lei, Double Culture · China Pictorial Publishing House publikovaný

Móda, přinášející potěšení lidí a dokonce šílené.Co lidé sledují módu bláznivě?„Historie módy“ napsaná Mani Fog GE prošla hlubokou historií.Prostřednictvím tohoto velkolepého svitku mohou čtenáři vidět bohatou projekci lidské historie v módě.

Móda je upgradovaná verze módní síly

Co je móda?Zdá se, že je to dobře známé, ale je obtížné shrnout v jedné nebo dvou větách.

Pokud jde o lidi, slovo je „exportována“, ale v historii je například první otevření a svoboda žen v dynastii Tang stále působivá.Móda je neoddělitelná od módy a móda je hlavním proudem historie módy.Mani otevřel dveře a poukázal na to: „Móda (móda) je odvozena od latinského„ facito “, což doslova znamená„ produkci “, která se používá k reprezentaci různých hodnot, včetně konzistence a sociálního spojení, vzpoury a divné, sociální touhy a postavení, pokušení a podvod mají obrovský koncepci rozdílů.

Maniho vysvětlení je velmi komplexní. Vize;

První fáze historie lidské civilizace je poměrně jednoduchá.Asi před 11 000 lety se lidské bytosti postupně oddělily od rybolovu a lovecké sbírky a začaly osídlit.Lidští předkové používali pouze zvířecí kůži a rostliny, které se používaly pouze k ochraně nachlazení nebo kamufláže, a postupně se provádějí do oblečení.Podmínky přežití jsou špatné, zásoby jsou krátké a lidské bytosti nemají mnoho na výběr.

Konotace moci dané oblečením se stala důležitým dopravcem pro vládnoucí třídu bránit „posvátný“ status.Za tímto účelem vládnoucí třída tvrdě pracovala na tom, aby na oděvu tlačila nové, aby předvedla nadřazenost moci.

„Koncept módy je obvykle jedinečný pro západní společnost a vznikl u soudu 14. století. Módní průmysl „má zajistit nadřazenost oděvů vládnoucí třídy, na jedné straně, síla ukazuje jedinečný luxus a na druhé straně je to„ zakázaný řád “.

Prostřednictvím Maniho historie vidíme, že „nádherné kostýmy paláce z 14. století odrážejí touhu po luxusním hedvábném dekoraci“; byl v Japonsku v bezpečí.

Zakázaný luxusní řád je důležitým výchozím bodem pro různé síly a obyčejné lidi v historii východních a západních soudů.Evropské soudy ve středověku stanovily, že civilisté nemohou z východu nosit drahé hedvábí.

Masteringová síla znamená pochopit právo na dominanci, takže sociální estetika bude mít nevyhnutelně silnou moc.V tomto smyslu je móda také jednou z krystalizace výkonové estetiky.Po dlouhou dobu v historii je proto zaměření moci často zaměřením.Uctívání elektrického oblečení, metaforického kapitulace a přístupu k moci, dokonce ani se neptá.

Prostřednictvím kostýmů Manlanglie vidíme, že oděvní výkon síly již existoval před 14. století.Je to kvůli prosperitě a rozvoji evropského podnikání a na druhé straně změnami v renesanci.Sociální materiály jsou stále bohatší a v podstatě se základní jídlo a oděvy postupně zlepšují, aby poskytly důležitý materiální základ pro vyšší pronásledování oblečení pro obyčejné lidi ve společnosti.Podle vytrvalosti lidí muselo centrum moci urychlit nové kroky oblečení, což zase stimulovalo nadšení pronásledování lidí, takže oblečení si uvědomil nádherný obrat módy.

Móda je zrychlená verze módy v krátké módě

V té době, když se móda posunula z chladné funkce na estetický význam s výzvem SO, bylo předurčeno, že to nebude příliš dlouhé.Coco Chanel je klasika, která nikdy nezemře, ale je to pouze značka, která nezmizela.I když tradice „vytvořená“ jako skotská sukně není stejná jako v minulosti, ať už jde o tkaninu nebo styl, rozdíl je zřejmý.

Mani poukázal na to, že „móda je často považována za jednorázovou, opakovanou nestálost a prchavá“.Slavný britský historik Eric Hobbes Bom napsal v „Extreme Age: 1941-1991“: „Proč jsou vynikající módní návrháři, tato známá etnická skupina, někdy ji lze porovnat ve srovnání s profesionálními předpovědi předpovídat vývoj věcí přesněji? V éře dramatu je to také klíčový problém pro elegantní kulturu a elitní umění, zejména vliv průkopníků.

Móda se narodila v napodobování moci a fyzického výkonu. „Móda je velmi dobrá v„ půjčování “.Móda se vyvíjí ve zlepšování úrovně výroby, tj. Průmyslová éra pod vyhledávanou konkurencí různých nových technologických látek, nových technologií a médií, i když stále existují přizpůsobené módy, jako je „Centennial Store“ Huarun Tiannu, Móda byla vyrobena.To také ukazuje, že čím rozvinutější technologie, tím více konceptů a kratší móda.

Industrializace poskytuje podmínky pro rychlý rozvoj módy, ale móda není přirozeně vyráběna montážní linkou.V módě je pokračování historie, stejně jako vzpoura reality, stejně jako absurdní neslušné oblečení v americkém hippie.Móda je prvním produktem společnosti a technologie je pouze jedním z faktorů.Historické faktory však často zaujímají nesmírně důležité postavení.„Od roku 1850 do roku 1860 muži muži (Británie) museli měnit oblečení čtyřikrát denně“ a „Závislost na oblečení Walesu na oblečení -obvykle každý den změnila šest sad oblečení -otevřel hlavu pro módní lidi.“Bez těchto historických srážek nemusí být móda dalším vzhledem.

Bez ohledu na to, jak ohromující móda je jen blesk, je to jen záblesk.V roce 1856 získal ve Velké Británii patentovou sukni.Poskytuje mnoho zrychlení pro módu.Dnes zábavný průmysl sedí v módní výzvě hlavy.Hollywood je bezpochyby největším promotérem v módním průmyslu v minulém století.Podle pomoci světla a stínu umění soutěžilo velké množství celebrit, jako jsou Hepburn a Monroe, aby se stali vůdcem módních trendů.Móda také těží z rychlého vývoje mediálních technologií. trend módy.

Další sílu, která podporuje vývoj módy, nelze ignorovat.Mani poukázal na to, že japonské období Edo bylo z hlediska oblékání velmi přísné, ale „vyšší prostitutky se často oblékají podle nejpopulárnější módy“.Wu Renshu také poukázal na knihu „Luxusní žena: Kultura spotřeby jiangnan žen v dynastiích Ming a Qing“, která jako skupina s vysokým obsahem dynastií v dynastii Ming a Qing hraje roli pronásledovat módu nebo dokonce vést trend.

Je zajímavé, že na rozdíl od síly moci v historii je zaměření módy záměrně vyráběno.To znamená, že moc již není iniciativou módního motýla.S odchodem moci se komunita podnikání a zábavy rychle vyrovnala pro re -remedii.Dnes, i když v několika známých sprchách na světě stále existují sporadické politické osobnosti, jsou zábavní hvězdy častými zákazníky na červeném koberci.Zábavní průmysl je synonymem pro módu a móda je jako vizitka, která v zábavním průmyslu nikdy nezmizí.

Móda je koncentrovaná verze estetiky módní síly

Estetická, benevolentní vidí benevolence, moudří lidé jsou moudří, ale móda je jiná a má zjevné charakteristiky veřejné identity.Jaký druh módy je v souladu s estetickým vkusem veřejnosti, je to nesmírně obtížné odpovědět.Pokud je módní krása, kterou jsou lidé posedlí v historii, je v podstatě krásou moci, jaký je dnes symbolem módy?

V roce 1750, německý filozof, známý jako „otec estetiky“, definovaný ve své monografii „Estetika“: „Estetická (Teorie svobodného umění, nízkoúrovňová epistemologie, krása krásy a umění racionálního myšlení) Pochopení.Podle jeho definice je estetika produktem získaného poznání.

Je to estetika moci, která pokrývá aspekty společnosti, je pouze koncentrovanou verzí mocenské estetiky.“Louis XIV věří, že móda je symbolem absolutní síly.“Poté, co Manchu vstoupil do centrálních plání, změnil nejen lidi Han na oděvu nejen, ale také byl nucen opustit ikonický dlouhý cop.Avšak lidé Han odmítli bojovat s dlouhými copánky.Jakmile estetika síly proniká do kostní dřeně, v minulosti se to stalo životem.

Některá móda v historii samozřejmě nemá zřejmý povinný význam.„Huahua Gongzi Brumel také umožňuje lidem začít věnovat pozornost osobním hygienickým problémům. Každý den se oholil, oholil a koupal se.“Brumelův módní tah se dnes stal každodenním životem většiny lidí.

Jako kniha představující vývoj módy spíše než prozkoumáním příčiny může tato kniha způsobit, že čtenáři vygenerují další otázky.Například ve francouzském a britském soudu zastávala mužská móda absolutní postavení.Dalším bodem je, že móda není negativní Těžké krize na přežití, jako je bobr, bobr, vydra moře a buvol.

Autor: Chen bin
Úpravy: Xue Weiping
Redaktor: Zhang Yu

You May Also Like

More From Author