Zřízení systému císařského vyšetření
Během severních a jižních dynastií se síla světa poklesla a síly studené brány postupně stoupaly.Hanmen Scholes silně požadoval účast v politice.Za účelem kontroly síly výběru vědců vládci rozšiřují základ pravidla a nadále vybírají talenty prostřednictvím zkoušek, v tomto procesu začal systém imperiální zkoušky vylíhnout.
V dynastii SUI v roce 589 nl skončila situace divize Wei, Jin, Northern a Southern Dynasties a Čína se znovu znovu spojila.Po sjednocené dynastii Sui byla pro posílení centralizace a konsolidaci jednoty provedeno série reforem v politice, ekonomice a kultuře, která začala. oficiální systém.Abychom posílili centralizaci ústřední moci, musíme se zaměřit na sílu talentů v rukou ústřední vlády; Jako úředníci na všech úrovních se podávají velké množství talentů, které se přizpůsobují potřebám feudální sjednocené politiky.Tímto způsobem inspekční systém manipulovaný místními úředníky a „devět stupňů ve středním systému“ manipulovaný vědci zjevně nemohl splnit požadavky doby.V roce 606 nl se císař Sui Yang začal usazovat na ministerstvu studií a označil založení císařského vyšetřovacího systému.Systém Tang Cheng Sui, vybraný talent s částí zkoušek, se postupně přizpůsobil. o vzdělávání.
Systém císařského vyšetření je obrovským zlepšením systému výběrového systému.Neexistují žádné objektivní standardy a nevýhody moci učenců.Systém císařského vyšetření se liší od systému inspekce a devíti produktů.A prostřednictvím přísných zkoušek je prováděno přežití nejvhodnějších.Přestože existují určité nevýhody obsahu a metod zkoušky, nakonec existuje objektivní standard.Zřízení a provádění systému imperiálního vyšetření posílilo centralizovanou centralizaci, konsolidovanou jednotu, otevřelo dveře malým a středně velkým pronajímatelům, účinně vstoupilo do obrovského počtu malých a středních pronajímatel Základ pravidla; a propagace jednoty myšlenek.Nadšení obrovského počtu malých a středních pronajímatelů výrazně mobilizovalo nadšení většiny malých a středně velkých pronajímatelů, nadšení místních úředníků a učení společnosti.Různé školy vzkvétají.Systém císařského vyšetření je jako příkazová hůl s magickou silou, díky čemuž je vzdělání zcela vassal imperiálních zkoušek.Učení učitelů, učení studentů je pro imperiální zkoušky.Abychom se vypořádali s strategií, uchazeli kandidáti starou strategii, která se recituje.Proto je metoda vzdělávání obsahu zcela v souladu s obsahem a metodami imperiálních zkoušek, takže vzdělání se stalo přípravou imperiálních zkoušek a je doprovázena císařskými zkouškami.Zřízení a implementace systému císařského vyšetření je velmi významné v úloze a dopadu čínské feudální politiky a kulturního vzdělávání.Qin, Han, Wei, Jin, Northern and Northern Dynasties, Sui a Tang Dynasties, Feudální společnost v Číně od založení feudální společnosti od zařízení po prosperitu a období, kdy feudální vzdělávací systém v mé zemi postupně má postupně zavedené, rozvinuté a dokončené.Feudální vládci prošli obtížným a kroucením z „Burning Books and Konfucianism“ k „konfucianismu“.Protože konfucianismus je vhodný pro národní podmínky čínské feudální společnosti, je respektován vládcem minulých generací.Pod vedením kultury a vzdělávací politiky „konfuciánského konfucianismu“ byl feudální vzdělávací systém dokončen také ze zřízení tohoto období.Byl zřízen feudální vzdělávací systém, který je placen paláci a soukromé vědě.Existují také nový vývoj ve vzdělávacích myšlenkách, jako je teorie vzdělávacích hodnot, teorie morálního vzdělávání, koncept talentu, pohled učitelů a rodinné vzdělávání.Systém výběru byl také prozkoumán inspekčním systémem Han Dynasty na devět produktů devíti produktů Wei, Jin a Northern a Southern Dynasties a založil systém Imperial Examing dynasties Sui a Tang.Proces evoluce systému výběru je proces postupného soustředění na práva vědců, nepřetržité posilování vyšetřovacích faktorů, stále objektivní výběrové standardy a rovné příležitosti pro vynalézavost.
Tvorba trendu praktického vzdělávání, úsvitu moderního vzdělávání
Historie více než 500 let v dynastiích Ming a Qing (před válkou na opium) byla důležitou historickou fází v historii feudálního sociálního rozvoje v mé zemi.Během tohoto období se boj anti -sealingismu s zemědělci jako hlavním orgánem dosáhl nové úrovně spojené s invazí do imperialismu, politická a ekonomická situace se stále více komplikovala.Za účelem zachování pravidla třídy Feudálu respektuje třída Cheng Zhu Lixue a přijímá osm -úzce k implementaci ideologického a kulturního vzdělávání z nastavení škol. , jsou plné bohatých feudálních barev.Během tohoto období jsou vzdělávací nápady také docela aktivní.Cheng Zhu Lixue je dominantní ve vzdělávání, ale v praxi je stále přísnější, prázdná a prázdná a byla násilně kritizována progresivními mysliteli a pedagogy.Škola „Studie srdce“ v čele s Wang Yangmingem, aby nahradila nevýhody, navrhla „mysl je důvod“ a podporuje vzdělávání „jednoty znalostí a jednání“ a „svědomí“, což odráží ducha konfuciánských stáží Tendence a humanistická barva.Po středu dynastie Ming, s rozvojem kapitalismu a rozvojem komoditního ekonomiky, byl vytvořen trend vlivné praktické vzdělávání.Obhajovali „praktické učení“ a „praktické“, kultivované talenty, které „používají svět“, a aktivně uvádějí do praxe, aby vzdělání v tomto období slabě odhalilo úsvit moderního vzdělávání.Lze říci, že toto nové vzdělávací myšlení a jeho vzdělávací praxe je důležitým osvícení a podporou politických změn a inovace vzdělávání čínského starého demokratismu od tradičního vzdělávání po moderní vzdělávání.
Je vidět, že reforma nepřetržitého vývoje starověkého vzdělávání byla také omezena císařem a jednota sjednoceného myšlení je hluboce ovlivněna nekonečnými možnostmi vzdělávání Zjistilo se, že prozkoumává, analyzuje vše ze skutečného hlediska a používá předchozí starodávnou moudrost, jako by stála na ramenou obra, aby rychle hromadila moderní vědeckou teorii.
Skutečná budoucnost z internetu. Humanistické charakteristiky, různé individuální myšlenky, které se navzájem srazí, komunikují a učí se rychle a efektivní sdílení znalostí.
Budoucnost vzdělávání je také propojení.Za druhé, kreativní myšlení bude vykazovat větší hodnotu.Protože znalosti v jakémkoli oboru lze rychle načíst a naučit se na internetu.V současné době byl rozšířen video zvukový text, technologie virtuální reality se postupně formovala a budoucí vzdělání má rušivé změny. Tři rozměrové tři -rozměrné vzdělání je také omezeno pouze na regionální humanistické vlivy a zlepšení celkové úrovně učení je také podporováno rozvojem sociálních věd. Do éry páry a ve věku elektrických spotřebičů je nyní v době propojení. více než budoucnost skupiny lidí.
Věda a technologie jsou první produktivní síly, nejdůležitější stav zkoumání skutečných objektů a použití to není to, co může být generace obsazena. je budoucnost.