Jaký je vzdělání, rozdíl mezi širokým smyslem a úzkým smyslem, jak definovat předškolní vzdělávání?

Estimated read time 14 min read

Vzdělávání je jedinečná činnost a jev lidské společnosti, který úzce souvisí s přežitím a rozvojem lidských bytostí.„Vzdělávací slovník“ věří, že vzdělání je sociální aktivita, která vyjadřuje sociální zkušenosti a pěstuje lidi.V současné době má akademická komunita široké a úzké porozumění konceptu vzdělávání.

Z širokého hlediska je vzdělání cíleným a vědomým zásahem do růstu lidského těla a mysli a inspiruje jeho činnosti, které se rozvíjejí směrem k cílům potřebným společností, jako je vzdělávání rodin, školní vzdělávání, sociální vzdělávání atd.Z úzkého hlediska je vzdělávání vzdělávání implementované ve vzdělávacích institucích, jako je školní vzdělávání.

Jako počáteční fáze vzdělání 9 má předškolní vzdělávání 9 stejné atributy jako „vzdělání“.

Investice do předškolního vzdělávání

Investice do vzdělávání, známé také jako vzdělávací zdroje nebo investice do vzdělávání, jsou součtem lidských, materiálních a finančních zdrojů spotřebovaných během procesu vzdělávacích aktivit.Kniha „Economics Economics“, kterou editoval profesor Jin Xibin z Pekingu Normal University, ji definovala jako 13: 13: země nebo region, aby vyhovovala potřebám rozvoje vzdělávání a součtu zdrojů lidí, bohatství a věcí v Vzdělávací aktivity.

Mezi nimi jsou lidské zdroje hlavně učitele a manažery ve vzdělávacích aktivitách.Mezi materiální zdroje patří hlavně školní budovy, učebnice a výuková zařízení.Mezi falešné zdroje zahrnují hlavně vstup peněz potřebný pro různé prostředky, jako jsou lidské a materiální zdroje, jako jsou plat nebo výdaje na infrastrukturu, atd.Investice do předškolního vzdělávání jsou důležitou součástí investic do vzdělávání.

V širokém smyslu, v předškolních vzdělávacích aktivitách, všechny zdroje, materiální zdroje, finanční zdroje a další zdroje společně představují investici do předškolního vzdělávání a často jsou prezentovány ve formě měny nebo nedivosti.V úzkém smyslu se předškolní vzdělávací vstup týká financování rozvoje předškolního vzdělávání.

Podle zdroje finančních prostředků lze rozdělit na fondy pro předškolní vzdělávání ve fiskálním vzdělávání v oblasti fiskálního vzdělávání. Fond rozpočtových fondů, příjem sociálních služeb a další fiskální fondy.

Financování nefiskálního předškolního vzdělávání je založeno na perspektivě sociálního a trhu. Regulovat fondy předškolního vzdělávání v oblasti předškolního vzdělávání.

Na základě využití fiskálních investic lze předškolní vzdělávací fondy rozdělit do tří aspektů: zaprvé, veřejné části v předškolním vzdělávání, včetně výdajů na komoditu a služby a dalších kapitálových výdajů.

Druhým je osobní část předškolního vzdělávacího průmyslu, včetně platu, individuálních a rodinných dotací učitelů nebo manažerů škol.Třetí jsou výdaje na infrastrukturu předškolního vzdělávání, včetně výdajů školních budov a velkého vyučovacího vybavení.

Obecně řečeno, hlavní část finanční investice do předškolního vzdělávání pochází ze státních fiskálních příjmů státu.Cílem investice jsou předškolní děti a rozsah investic zahrnuje finanční prostředky pro fakulty a zaměstnance, denní správu a provozní fondy a sociální investice do fondů stavebnictví.Existují určitá omezení, protože při provozování vzdělávacích projektů nemohou vyřešit problém s účinností.

Vzhledem k tomu, že neexistuje žádná jednotná mezinárodně jednotná metoda výpočtu výdajů na vzdělávání, je stále široce přijatá sekundární volba pro posouzení přiměřenosti vzdělávacích finančních investic prostřednictvím indexu vstupu na vzdělávání.

Po 70. letech 20. století navrhla Světová banka nový soubor identifikačních standardů, i když byla k měření dostatečnosti investic do vzdělávání v jedné zemi použita míra penetrace, genderové rozdíly ve vzdělávání a úroveň vzdělávání dospělých.

Není obtížné zjistit, že toto měření je založeno na výsledcích after -po -po -po provedení dostatečné investice do vzdělávání a finančního vstupu, tj. Fiskální potřeby poskytnout dostatečné prostředky na vzdělávání, aby se splnily Vzdělávací standardy vzdělávání.

Jinými slovy, adekvátní úsudky určují, zda po After -po -po -po -po -po -po -v -vložku lze dosáhnout předem. odráží podstatu toho, zda je financování vzdělávání pro jednu zemi „dostatečné“ lze jasně odrážet podstatu

Investiční ukazatel financování vzdělávání zaměřeného na „výsledek“ se však vztahuje pouze na země, které popularizovaly různé úrovně vzdělávání.Pro země, kde byla popularizována různá úroveň vzdělání, se tyto standardy již nebudou vztahovat na obecné diskuse o dostatečném problému vzdělávání a financí a věnují více pozornosti individuálním potřebám studentů.

V této době „přiměřenost“ znamená, že každý student může dosáhnout některých specifických vzdělávacích výsledků a poskytnout prostředky potřebné pro všechny studenty k získání „přiměřeného“ vzdělání.Obecně platí, že posouzení, zda je vzdělání dostatečné nebo ne, je nutné se řídit stanovenými cíli.Pokud investice do vzdělávacích zdrojů mohou dosáhnout stanovených cílů, má se za to, že vzdělávací vstup je dostatečný a naopak.

Předškolní vzdělávání má atributy kvazi veřejných produktů

Abychom posoudili, zda je investice do vzdělávání dostatečná, je třeba se řídit stanovenými cíli.Pokud investice do vzdělávacích zdrojů mohou dosáhnout stanovených cílů, má se za to, že vzdělávací vstup je dostatečný a naopak.Tento standard se vztahuje také na oblast předškolního vzdělávání.

Dostatečné finanční investice do předškolního vzdělávání proto souvisí se specifickým cílem rozvoje předškolního vzdělávání, které může splnit úroveň investic do zavedených cílů.

Z pohledu investice jsou dostatečné finanční investice do předškolního vzdělávání fondy potřebné k zajištění dostatečných zdrojů školství pro každé dítě.Obvykle se měří podle ukazatelů, jako je podíl celkové hodnoty národního produktu předškolního vzdělávání a podíl celkového národního produktu země a podílem fiskálních fondů na předškolní vzdělávání.

Z pohledu produkce se dostatečné finanční investice do předškolního vzdělávání vztahují na finanční zdroje poskytované některými konkrétními výsledky předškolního vzdělávání.

Obecně lze říci, že může posoudit dostatečnou úroveň vzdělání v jedné zemi nebo regionu prostřednictvím výsledků výsledků standardizačních testů studentů a míry promoce.

Vzhledem k úrovni předškolního vzdělávání a technických omezení však není skóre standardizovaného testování vhodné pro zkoumání fáze předškolního vzdělávání.Proto je třeba vybrat výstup předškolního vzdělávání pro kvantifikované ukazatele pro úsudek, jako je míra vstupu do parku a poměr studentů.

Tento vzorec představuje, že každý spotřebitel může konzumovat celkové množství spotřeby jako XN, což dokazuje, že produkt je neoddělitelný mezi spotřebiteli, což je přesně opakem povahy soukromých produktů.Obecně řečeno, základem určení, zda je určitá položka veřejnou věcí, je to, zda existuje společná povaha spotřeby, a existují následující vlastnosti: neexkluzivní a nekompetitivní.

Mezi nimi se týká neexkluzivity tak, že spotřebitelům spotřebitele odkazuje na veřejný produkt a nemůže zasahovat žádnému spotřebiteli.Při analýze neexkluzivní povahy veřejných produktů ji lze obecně zvažovat z pohledu povahy soukromých produktů.

To znamená, že když majitel soukromého produktu spotřebovává produkt, může získat výhody produktu, ale ostatní nemohou získat výhody produktu.

Veřejný produkt mu odpovídá, tj. Dokud někdo poskytne určitý veřejný produkt, bez ohledu na to, zda souhlasí s ostatními konzumovat produkt, může kdokoli konzumovat a získat odpovídající výhody.Pokud chce dodavatel produktu zabránit ostatním v utrácení produktu, nelze to udělat.Důvodem je to, že je nereálné zabránit ostatním v konzumaci veřejných produktů, jako je sociální zabezpečení a národní obrana.

Na druhé straně, pokud jde o náklady na veřejné výrobky, jsou náklady na ostatní příliš vysoké a nestojí to za to.SO -trháná nekompetitiva znamená, že spotřebitelé určitého produktu se postupně zvyšují, ale mezní náklady na produkt jsou nulové.Konkrétně, pokud někdo poskytne veřejný produkt, pokud je produkt pokryt, bez ohledu na počet spotřebitelů.

Tento produkt může konzumovat, aniž by to ovlivnilo získané příjmy, a počet spotřeby tohoto produktu nemá nic společného s náklady.Tato nekompetičnost pochází z produktu, který je neoddělitelný.

Společná spotřeba umožňuje spotřebitelům používat veřejné výrobky bez potřeby poplatků.Tento produkt nebo službu však poskytuje trh nebo soukromí spotřebitelé poskytují veřejné produkty, pak racionální lidé budou zvážit své nejlepší výhody a nebudou ochotni nést tržní cenu, ale těší se na další spotřebitele, kteří je mohou poskytnout poskytnout jim.

To povede ke vzniku jevu „jízdy -Hailing“, který dále ukáže, že veřejné produkty jsou na trhu neplatné.Pokud produkt dosud nebyl přeplněn, zvýšení spotřeby jedné jednotky nepoškodí výhody ostatních lidí a nezvýší náklady na produkt.

Pokud je však produkt postupně přeplněný, zvýšení spotřeby jedné jednotky nejen sníží účinnost ostatních lidí, ale také mezní náklady nebudou nulové.

Na rozdíl od toho, že exkluzivní veřejný produkt ceny se týká výhod spotřebitelského produktu získaného prostřednictvím cenového mechanismu k dosažení technicky vyloučení svých veřejných produktů.Například cenou veřejných produktů účtováním nákladů se používá k tomu, aby se ho technicky vyhýbala přeplněnému při spotřebě.

Tento druh veřejného produktu má následující charakteristiky: Za prvé, produkt poskytuje celou společnost nominálně a kdokoli může konzumovat.

Za druhé, účinnost produktu ho vylučuje, tj. Kdokoli platí a kdo si ho může užít.Konkrétní, jako jsou školy, to znamená, kdokoli má právo na vzdělání ve škole, ale škola je systém poplatků, takže někteří lidé, kteří nechtějí platit poplatek je důležitým důvodem selhání trhu.

„Externalita“, známá také jako přelévání, znamená, že chování nebo činnost lidí ovlivňují ostatní a prospívají jej nebo zvyšují náklady.To znamená, že když se něčí výroba nebo spotřeba stane klíčovým ukazatelem užitkových funkcí jiných lidí, objeví se externí efekty.

Externí povaha je stejná jako veřejné produkty.To znamená, že bez ohledu na to, zda souhlasí externí vítěz, je dopad nevyhnutelný.

Předškolní vzdělávání má pozitivní a externí výhody

Podle principu vnějších účinků návratnosti nákladů lze externalitu rozdělit na pozitivní nebo negativní externalitu.Mezi nimi se pozitivní a externalita týká chování nebo činností, které rozlijí výhody pro společnost, a to se neodráží v ceně.

Stejně jako lesy lze nejen vyrábět dřevo a jiné výrobky, ale také mohou regulovat klima a zabránit ztrátě půdy, což vede k výhodám výroby a života všech členů společnosti.

Pouze dřevěné produkty držitelů lesů však mají osobní spotřebu a mohou získat osobní příjem prostřednictvím obchodování s kupujícími a prodávajícími;

Naopak, negativní externalita se týká dodatečných nákladů a činnosti, které společnost nese, a nemá náklady na cenu.

Nejběžnějšími případy negativní externality jsou průmysl.Znečištění při výrobě produktů zároveň získává výnosy z trhu.

Celkově vzato, externí produkty mohou získat odpovídající cenu prostřednictvím mechanismu nabídky trhu, ale v této době je ceny na trhu pouze pro užitečnost samotného produktu a nezahrnuje zájmy nebo náklady, které společnost přetékají.

Jinými slovy, mezní náklady a příjmy jejich soukromé a společnosti s externími produkty se liší, což zvyšuje trh a neúplnou cenu během provozu, což má selhání trhu.Předškolní vzdělávání, jako kvazi veřejný produkt, má pozitivní externalitu.

Závěr:

Na trhu předškolního vzdělávání se výhody přinášející třetí strany mimo nabídku a poptávku předškolního vzdělávání v ceně neprokázaly.V případě pozitivity, ať už jde o pobyt předškolního vzdělávání nebo dodavatele, nepovažují transakce obou stran nabídky a poptávky ve svých rozhodnutích, které mohou přimět ostatní lidi nebo společnost prospěch.

Konkrétně dodavatelé mateřských škol nejen podporují rozvoj individuálních individuálních schopností při poskytování předškolních vzdělávacích služeb, ale mají také významný dopad na rodiny a společnost pro děti.

Předškolní vzdělání však nejen vede matky ke zvýšení pracovní doby, zvyšování příjmů rodiny a vyhlídky na kariéru, ale má také příznivý dopad na sociální stabilitu a pokrok.

You May Also Like

More From Author