Jak vzděláváme dítě?
Za prvé, zaměření dětí ve věku 0-6 let není „učení a malba“, ale pochopením metod kreativy a možnosti různých materiálů hrát materiály a umělecké pěstování umění a odvážně vyjadřovat své myšlenkyTím, že sledují zákony vývoje a růstu dětí, pomalu chápou, jak pozorovat v reálném čase „krásných“ děl “v očích našich dospělých.Naše aktivity tedy nečiní lekce, ale v procesu, který se to dospělým a děti budou líbit, umělecké matky tvrdě doprovázely své děti, aby spolu hrály umění. být respektován a chráněn na jevišti
Za druhé, děti absorbují mentální mysl ve věku 0 až 6. absorbují vše v prostředí jako fotoaparát, takže pro děti by mělo být připraveno prostředí dospělých.Dokonce řekl: Chráníme tělo dítěte a musíme chránit srdce dětí.Nepodstasený jazyk může přinést do mozku dítěte jinou interpretaci.
Zatřetí, nejlepší vzdělání je opravdu vzdělávání těla, ne vyprávění
V rané fázi dítěte, před věkem 6 let, byl vývoj mozku dětí v rychlém rozvoji akčního období a také jsme také řekli cerebellum mozečku.Demonstrace dospělých prostřednictvím fyzické síly jsou nejzranitelnější vůči dětem.V tomto věku je nesprávná metoda vzdělávání, že se dospělí nepohybovali a teorie je banda teorií.
Akce je proces těla těla a svaly jsou také pamětí.
Logické uvažování dětí musí být po osmi letech, takže malé děti používají příliš mnoho způsobů kázání, aby narušily rytmus rozvoje lidského života.V mém dlouhodobém pozorování kontaktu jsem zjistil, že teorie rodičů může jeden soubor rodin snadno ovlivnit původní životní temperament dětí nebo přimět děti snadno váhat, stát se protichůdným sebevědomím, ovlivnit schopnost výběru dětí atd.Protože tyto teorie nejsou přemýšlením o internalizaci dětí k životu, ale zvukem rušení.
Začtvrté, vzdělávání slouží třem různým lidem:
Za prvé, zlepšení kvality vzdělávání slouží kvalitě vysoce ukončených rodin.Kvalitní vzdělání nemůže být populární.Proto nelze elitní vzdělávání popularizovat, i když je to velmi dobré a cenné.Elitní vzdělávání pěstuje svobodnou osobnost a duch svobodného myšlení, pokud má svobodnou osobnost, může svobodně myslet a nikdy ho nebudete otroctvím.Proto nemůžete příliš kultivovat.
Za druhé: Druhou potřebou vzdělání v budoucnu je sloužit potřebám vyšších vědeckých a technologických inovacích talentů, nazývaných vysoké vědecké a technologické vzdělávání.MIT -MIT, MIT, Stanford a špičkové vědecké a technologické talenty vyškolené na nejlepších univerzitách, jako je University of California.Jedná se o vzdělávání s vysokou vědou a technologií.Pokud to neřeknete, ale dávkový trénink a požadavky jsou vysoké.
Třetí vzdělání je veřejná škola jménem vzdělávání.Ve skutečnosti to není vzdělání.
Ve skutečnosti je celý proces školního vzdělávání v lidském životě jen jeho součástí.Je také součástí materiálního prostředí a literárního prostředí.Elitní neelity nejsou jen jedním nebo dva faktory.
Za páté, respektujte první typy počasí každého života a poskytujte ochranu životního prostředí a pomoc růstu, je to dost!
„Citlivé období“ odkazuje na období, kdy je pořadí učení a tréninku dětí relativně snadné a pocitu rozvoje řádu je obecně relativně rychlý. Pořadí věcí a postupně postupně a postupně postupně získává a vyvíjí přizpůsobivost vesmírného sekvence prostoru nebo životních návyků.
Italský pedagog v raném dětství Mengtai Rully věří, že existují dva různé typy dětí, jeden je „vnější“, tj. „Pořadí zkušeností“ jeho prostředí je „vnitřní“, to je „vědomí“ relativní pozice všech částí a těchto částí.Ačkoli je dva řád rozdělen do typů, je to podobná.
„Objednávací zkušenost“ dítěte vnějšího prostředí se projevuje hlavně na správném místě.Pozorováním najdeme zajímavé jevy: když je položka umístěna na nevhodném místě a je objevena dítětem, dítě ho vloží na místo, kde by mělo být umístěno.Například: na umyvadlo je umístěno kus mýdla a není umístěn do krabičky na mýdlo. Staré dítě na to najednou věnuje pozornost. … Poptávka dítěte po „externím řádu“ je jako daná příroda.
Citlivost na „vnitřní řád“ je druh vhledu a instinktu, který položí základ pro formování vědomí.Dnes můžeme snadno ovládat naši racionalitu, vůli a svaly.Když je však tato citlivost také zničena, jakmile bude dítě bráněno, bude dítě cítit pocit bezpečí, úzkosti a nálady.Například v knize „Tajemství dětství“, Montessori uvedl příklad, když hlídačka použila jiný způsob, jak dát dítěti koupel, dítě by byla nálada.Děti, které jsou zvyklé na malé postele s zábradlí, budou plakat na velké posteli kvůli strachu.
„Z zkušenosti jsme se dozvěděli, že při vzdělávání dětí nesmíme být zařazeni mezi nejlepší. Naopak, zdůrazňujeme svou opačnou stranu, to znamená, že zdůrazňujeme nejlepší nebo exkluzivní, aby byl nejlepší způsob. Viděl dost zkrátka. Nejprve.
Pokud naše vzdělání věnuje pozornost pouze povzbuzení dětí k prvnímu boji za první, pak tato metoda vzdělávání určitě způsobí mnoho špatných důsledků.Děti pouze věnují pozornost, a obávají se, zda se každý den překonávají. , byl tedy zoufalý překonat všechny jako akcelerátor Samozřejmě, pokud jste se nikdy nenaučili, jak dodržovat různá představení lidí, posoudit jeho mysl, pak si tyto podrobnosti o životě obvykle nevšimnete.“
Šest, skutečné vzdělání je společníkem v teplém životě, sdílení radosti, povzbuzení ztráty, dopad životního stylu, příklad například probuzení jiné duše na jinou duši. život.
Vzdělávání je,
Neběží s ostatními,
Může také dosáhnout konce;
Vzdělávání je,
Nebojte se,
Roste pomalu;
Vzdělávání je,
Ztrácet čas v
Krásné věci;
Vzdělávání je,
Každé jiné dítě
Existují jedinečné barvy;
Vzdělávání je,
Jdeš dále
Budu za vás tlouvat a fandit;
Vzdělávání je,
Sklopíš hlavu a políbíš malou květinu,
Také se snažila mluvit s květinami;
Vzdělávání je,
Pokud máte hrany a rohy,
Nezapomeňte svítit;
Vzdělávání je,
Vést šneka k procházce;
Vzdělávání je,
Neoznačujte své dítě.
Sedmé, největší nedorozumění vzdělání je: investoval velké množství peněz na hromadění zdrojů pro děti, všechny učení klavíru, tance, angličtiny, malby, projevy atd. Ve skutečnosti jsou to všechno na technické úrovni.
Za prvé, člověk nemá strach a očekávání a srdce je svobodné.Než jsem měl příliš mnoho očekávání a strachu, měl jsem různé mysli, rozdělil si mysl a mysl, zmást mé srdce a zmaten venku.Prostřednictvím alchymie Lingnuo se emoce ztenčují a stále silnější.Nebojím se náladového manžela, ani se nebojí, že si můj manžel stěžuje, že nebudu vzdělávat dítě. Po nadávání.
Za druhé, láska se nezvyšuje a problém se nezmění.Nejprve jsem použil způsob, jak nadávat kázání, abych doufal, že se dítě změní, nedošlo k žádnému účinku a vztah rodič -dítě byl velmi tuhý.Později, protože můj syn šel dělat domácí úkoly, odkazuji na svůj dětský teenager.Manmane, mám také nouzi, porozumění, přijetí a lásku ke svému synovi.Největší láska je povolení a přijetí.Jakmile se jeho otec vyděsil, byl jeho syn povolen a přijal jeho rodiče.(Řekl, že pokud nechce chodit do školy a zabít ho, nebude.)
Třetí.Protože prostřednictvím alchymie, když se miluji, mohu milovat svého manžela.Jeho syn dostal mou lásku a on se mohl dostat ke svému otci.Toto je klid.
osm.Přísný trest vzdělání
Za prvé, rozhořčení: „To je nespravedlivé! Nemůžu uvěřit dospělým!“
Za druhé, pomsta, „vyhráli tentokrát, ale já to stáhnu zpět!“
Zatřetí, vzpoura „Chci to udělat, abych dokázal, že to nemusím dělat podle jejich požadavků.“
Začtvrté, Retreat
Za páté, Sneaky: „Nikdy ho nenechám příště chytit.“
Šesté, podřadnost „Jsem špatné dítě
Stručně řečeno: to, co dítě opravdu nechalo vyhrát, je: silná vůle dítěte, sebevědomí, nezávislé myšlení sebe, nezávislosti a správné porozumění společnosti a lidské přirozenosti.