Před výstavou paměťového materiálu ve výstavní hale Life odhalil poradce kouzlo paměťových materiálů pro studenty, zejména jedinečné vlastnosti slitin paměti a paměťové bavlny.Prostřednictvím této studie mají studenti hlubší pochopení paměťových materiálů a jsou přitahováni kouzlem materiálových věd.
Ve výstavním sále přežití vysvětlil poradce pro studenty procesem cirkulace vody a odhalil, jak voda cirkuluje mezi povrchem a atmosférou; moře mraků a pociťte tajemství tvořené mořem mraků.
Učitel Wu Haning of the Daxing District Experimental Primary School v Pekingu řekl: „Moje třída je třetí třída a děti jsou stále mladé a jejich poznání světa se postupně zavádí. Před touto činností méně.
Během autonomního období návštěvy to studenti zažili s velkým zájmemVýstavní sál č. 2 LordRůzné typy výstav vědy a technologie jsou nejen ponořeny do nových zkušeností přinesených technologií, ale také chápou vědecké principy těchto výstav při průzkumu.Takové zkušenosti nepochybně zasejí semena vědy v jejich srdcích a inspirují jejich touhu prozkoumat vědecký a technologický svět.
Na výstavě „Čína v departu“ Deep Sea Průzkum se studenti seřadili s velkým zájmem a zažili ponorku s posádkou 10 000 metrů vyvinutých Čínou -bojovník. v mořské vědě a inženýrské technologii.
Před výstavou „Brain Gas Station“ se studenti snažili vyzkoušet.Studenti byli autem plně ovládáni a snažili se spěchat až do konce nejrychlejší rychlostí.Tato jedinečná hra nejen vykonávala schopnost koncentrace a odezvy, ale také způsobila, že cítili kouzlo technologie v uvolněné a šťastné atmosféře.
Před výstavou „Hraje robota“ se studenti shromáždili nadšeně, ovládali flexibilní robotickou paži a během operace se pokusili dokončit přesné popadnutí šachových kusů. Schopnost ruce.
taky,Studenti se také zúčastnili experimentu scény o přesunu písku pod působením větru., Pozorujte proces formování dun;Před výstavou „Mini Farm“ se studenti dozvěděli, že rostliny mají řadu metod výsadby, jako je pěstování půdy, matice a hydroponic;
Konfucius z Pekingské osmé střední školy řekl: „Prostřednictvím popisu učitele se naučil mnoho nových a zajímavých vědeckých znalostí!“.Han Newqi, student experimentální školy Chaoyang na Čínské akademii vzdělávání a vědy, řekl: „Opravdu se mi líbí vědecké centrum v Pekingu! Zejména výstavní síň života ve druhém patře, různá nastavení výstavy v něm jsou velmi zajímavé. Tento zájem o činnost je ještě silnější! “
Vědecké znalosti
Propagujte ducha vědy
Nechte vědeckou popularitu a vědecké a technologické inovace létat společně