Zelená módní odpovědnost!Shein vede udržitelnou transformaci globálního textilního průmyslu

Estimated read time 4 min read

V rychlém trendu zelené a udržitelného průmyslu globálního textilního průmyslu vedl Shein tiše transformaci s jeho vizí a pragmatickým pohybem.V průběhu let Shein neustále integroval koncept udržitelného rozvoje ve všech aspektech hodnotového řetězce. Přenos a zároveň v surovinách při výběru surovin, výroby, balení produktů a používání cyklu atd., To vše odráží přetrvávající úsilí o udržitelnost.

Sheinova strategie udržitelného rozvoje neexistuje izolovaně, ale je hluboce integrována s jeho obchodními procesy a spoléhá na štíhlé inovace a kolektivní tvrdý koncept, aby nastínil zelený plán.Na úrovni surovin společnost Shein spustila plán „Evolushein by Design“ udržitelným oblečením, který vyžaduje, aby produkty projektu obsahovaly nejméně 30ᾢtelných tkanin, jako jsou regenerační tkaniny, lepivá vlákna, která splňují standardy bezpečnosti lesů a recyklační odpad. Dodavatelé, kteří splňují certifikační standardy mezinárodních institucí.

Pokud jde o recyklaci surovin, Shein a americký udržitelný módní vůdce Queen of Raw se spojil, aby vytvořil průmyslový měřítko.Nakupováním a opětovném využití dalších značek zbývajících tkanin tyto dvě strany výrazně snížily spotřebu původních surovin a nových tkanin.Podle statistik má globální módní průmysl každý rok plýtvání až 120 miliardami amerických dolarů a tato míra Shein předstírá, že zaujme vedoucí postavení v oblasti využití cyklu.

Ve výrobním zasedání, kromě snížení inventárního odpadu v malém jediném rychlém pultu -Shein nasadil technologii „střešní fotovoltaické“ ve skladovacích zařízeních a továrnách.V současné době Shein nainstaloval celkem 20 MW střešního fotovoltaického systému ve čtyřech skladech.Kromě toho Shein aktivně vede a motivuje instalaci střešní fotovoltaiky v kvalifikovaných dodavatelských továrnách k poskytování zvláštních hotovostních pobídek.

Pokud jde o balení produktů, Shein se snaží snížit používání plastů a podporovat řešení udržitelných balení.Společnost používá kurýrní tašku obsahující 50%recyklovaného PE plastu a balení, který je zcela vyroben regenerační PE plastem.Stojí za zmínku, že všechny balicí tašky získaly certifikaci globální obnovy (GRS) a zajistily transparentní sledování recyklačních materiálů v dodavatelském řetězci a Sheinovo vysoké standardní dodržování ochrany životního prostředí a sociální odpovědnosti.

Stojí za zmínku, že v cirkulačním odkazu zjednodušuje Shein druhý obchod s obchodováním prostřednictvím „Výměnné druhé obchodní platformy“, což spotřebitelům umožňuje snadno nakupovat a prodávat produkty druhého ruku, čímž se prodlužuje životnost produktu a účinně podporovat rozvoj kruhové ekonomiky.

Současně se Sheinova udržitelná strategie odráží také v posílení postavení a spolupráci ekologických partnerů prostřednictvím digitálních technologií, odborného vzdělávání a kapitálového injekce, pomáhá dodavatelům dosáhnout digitální transformace a zlepšit efektivitu výroby.Kromě toho Shein a Designer Partners s podporou flexibilních a požadovaných dodavatelských řetězců nejen pomáhají návrhářům inkubovat nezávislé značky, ale také společně rozvíjejí environmentální produktové řady a používají udržitelné materiály a technologie.

V procesu globalizace prochází čínský průmysl oděvů a textilního odvětví „World Factory“ na vysokou kvalitu a udržitelnou „zelenou novou produktivitu a sílu značky“.Tato transformace není jen proto, aby udržovala krok s trendem mezinárodní ochrany životního prostředí, ale také za promyšlenost globálního podniku a aktivní změny v budoucích vývojových cestách.

You May Also Like

More From Author