Jaký je účel vzdělávání?
Novoroční pozdravy na Pekingské univerzitě v roce 2016 napsal: „Doufáme, že tento kampus může vychovávat takovou skupinu studentů:Skutečná osoba není utilitární, ideální člověk není prázdný, milenci nejsou slabí a ti, kteří jsou rovní, nejsou radikální.Každý je občan, který je zodpovědný, každý může dodržovat svou nezávislou osobnost a každý může rozšířit hloubku štěstí druhých.“
„Realisté nejsou utilitární a ideální člověk nemluví prázdný.“Účelem našeho učení je samozřejmě používat to, co jsme se naučili ve skutečném životě, porozumět našim zájmům a touhám, pochopit, jaký druh člověka jsme a jaký druh lidí chce spolupracovat a strávit zbytek svého života.
Richard Lavin, který byl prezidentem Yale University po dobu 20 let, jednou řekl: „Žádné znalosti a dovednosti nevyučovaly žádné znalosti a dovednosti, ale může učinit jakékoli disciplíny a povolání. Toto je skutečné vzdělání.“
Vzdělávání dětí, neměla by existovat jasnost mezi disciplínami, které by udržovaly nové myšlenky výuky ve třídě.Každý kurz, ať už je to čínská matematika nebo fyzikální chemie, není izolovaná existence; V tomto období bude rozptýleno a fúze znalostního systému, které nelze omezit na učebnici pro každou disciplínu.
Pokud dostáváme vzdělání, podíváme se na učebnice, zapamatuje si znalosti a zapamatuje si slova, pak čekáme, až tvrdě studujeme déle než deset let, a dokonce i po přijetí na vysokou školu, co můžeme mít?Svět se někdy mění a vše, co je třeba.A pouze pokud máme více kontaktu a vnímání, můžeme v tomto světě žít klidněji a upřímněji a uvědomit si naši hodnotu.
Zkušební vzdělání vyžaduje, aby studenti nebyli částečný, ale osobnost a preference každého člověka jsou odlišné a zájem učení se každý kurz je také odlišný;Někteří studenti rádi nastíní své límce a učí se učebnice z adresáře;Je opravdu obtížné vytvořit řadu univerzálních výukových metod pro desítky tisíc studentů primárních a středních škol a je to opravdu obtížné a je to dokonce velmi protichůdný přístup.
Autor „University of University“ John Henry Newman řekl:
Pouze vzdělání může učinit osobu střízlivé a vědomé porozumění jeho názorům a úsudkům.
Znalosti jsou vždy měnící a udržují tempo s časem.Pokud víte jen, že tvrdě studujete a studujete tvrdě, nikdy nezvedněte oči, abyste se podívali na změny před vámi, a nevíte, jak myslet a rozumět, pak i když čtete tisíce knih, jak to můžete udělat ?Ve vzdělávání, pokud jen slepě „vzdělání jako kachní“ a ignorujete nebo dokonce eliminujete zájem vašeho dítěte, je rovnající se ničením života dítěte.
Vzdělávání nikdy nezmění náš osud, ale může to změnit náš způsob myšlení.
Učení knih o znalostech může zlepšit naši kulturní gramotnost;Pochopení znalosti celkové disciplíny však nemůže nahradit odborné vzdělávání jediné disciplínyA zvědavost a zvědavost studentů o disciplíně, o kterou se zajímají, musí mít hlubší vnímání a touhu prozkoumat výzkum blíže poté, co hluboce studovali a porozuměli.
Skutečné vzdělání je proto vést děti, aby se naučily myslet a vybíratS vírou, svobodou, kritikou a nezávislým myšlením se může dodržovat život -dlouhé učení, aby bylo možné získat štěstí.
Zpráva/zpětná vazba