14. Čínský den cestovního ruchu „Nový“ vítr po celém cestovním ruchu

14. Čínský den cestovního ruchu –—
„Nový“ vítr fouká po celé cestovní ruch
Reportér Yin Jie
19. května jsme uvedli ve 14. Čínském Den cestovního ruchu.Abychom podpořili vysoce kvalitní rozvoj cestovního ruchu, rozvíjeli se zelenou turistiku, aktivně podporovali civilizovanou turistiku a na různých místech byly zahájeny hluboké integraci kultury a cestovního ruchu vedení šťastného života.
Čínský den cestovního ruchu se stal oknem pro zobrazování výsledků rozvoje čínského cestovního ruchu a hledání nových změn v rozvoji čínského cestovního ruchu.V posledních letech integrace a vývoj s mnoha formáty injikoval novou vitalitu a přidal novou kinetickou energii do rozvoje cestovního ruchu.Zejména od začátku letošního roku zvýšily kompetentní úřady cestovního ruchu svou podporu, odvětví cestovního ruchu často inovovalo a vytvořilo novou scénu spotřeby cestovního ruchu na mnoha místech, porodila nové hry, poskytuje nové zážitky a vydává vlnu spotřeby cestovního ruchu.
Stiskněte „velká jídla“ na různých místech
V letošním roce je téma cestovního ruchu „cestování v Číně a šťastný život“. Porozumět produktům cestovního ruchu, charakteristické kultury, místního života atd.Podle oznámení vydaného generálním úřadem ministerstva kultury a cestovního ruchu bude letos v době 1. května do 31. května provedena čínský den cestovního ruchu.
Za účelem přivítání této akce jsou integrovány specializované zdroje kulturního cestovního ruchu a spuštěny „velká jídla“ v kulturním cestovním ruchu.Například provincie Hebei provincie plánuje organizovat turistická malebná místa (střediska), hvězdné hotely, cestovní kanceláře, venkovské cestovní ruch (venkovské domovny, klíčové vesnice ve venkovském cestovním ruchu), kulturní výstavní místa, bloky volného času, kulturní univerzální místa, volný čas ve formě „Motiva Měsíce, Theme Day“ (oblast shromažďování nočních spotřeby), 8 hlavních aktivit na propagaci scény, jako jsou 8 hlavních scén včetně umění a umění a pluků a ne -heritage dům umožňuje lidem sdílet výsledky cestovního ruchu rozvoj.Autonomní region Xinjiang Uygur zahájil řadu produktů, jako je „Film a Television+Tourism“, „Performance+Tourism“, „Competition+Tourism“, aby přilákal více turistů do Xinjiangu.Provincie Zhejiang má téma „Cestování v Číně, poezii a malování Zhejiang, Happy Life“ a provádějící aktivity ve třech fázích tematického dne, tematického týdne a motivu.19. května bylo v celé provincii Zhejiang zahájeno více než 100 kulturních turistických aktivit.Ningbo plánoval zahájit „Čínský cestovní ruch, Ningbo zahajovací kapitola -následoval Xiake You Touring Ningbo“ série, včetně „návratu černošské čtvrti · ningbo“, „feng yong · ningbo“ a „Xia Xing · ningbo“.Mezi nimi „Xia Xing“ se točí kolem úvodní činnosti „5.19“; Kultura, propagace potravin, výstavy muzea a lidové zvyky bez Heritage.
Vychovávané produkty s vysokou kvalitou
Zpráva vydaná Čínským výzkumným institutem pro cestovní ruch předpovídá, že počet domácích turistů v roce 2024 překročí 6 miliard a očekává se, že příjmy z domácího cestovního ruchu přesahují 6 bilionů juanů.Současně se požadavky turistů na kvalitu cestovního ruchu zvyšují a vyšší.„Čínská zpráva o vývoji cestovního ruchu 2023“, která byla vydána Wuhan Branch of China Tourism Research Institute of Huazhong Normal University, ukazuje, že při modernizaci spotřeby cestovního ruchu se spotřebitelé rychle zvýšili pro vysokou kvalitu a zážitek z turistiky. Zkušenosti se staly jednou z kategorií cestovního ruchu s tržním potenciálem.
Změny v turistických cestovních potřebách podporovaly neustálé modernizace čínského cestovního ruchu a hledaly nové změny.V posledních letech prostřednictvím metod „cestovního ruchu+“ a „+cestovního ruchu“ podporovaly všechny lokality integraci a rozvoj cestovního ruchu a neustále zlepšovaly kvalitu produktů cestovního ruchu a turistické spokojenosti.
Klíčem ke zlepšení konkurenceschopnosti je vysoká kvalita.
Zdroje ledu a sněhu v Harbinu, Heilongjiang, grilování Zibo v Shandongu a „Village BA“ v Rongjiang Rongjiang, Guizhou, upozornila na místní oblast, přinesla do cestovního ruchu oheň a přiměla místní „vnitřní“ vnitřní „vnitřní“ vnitřní „vnitřní“ vnitřní “ a externí kultivace “, neustále propagovaná nová, s vysokým vysokým, na vysoce kvalitní rozvoj si uvědomí„ dlouhý červený “cestovní ruch.Dnes Harbin vytváří čtyři roční období projektů Ice a Snow ve světě Grand Ice and Snow a urychlil propagaci upgradu klíčového střediska Scenic Area Resort.Zibo plánoval provádět aktivity pro propagaci tématu Four Seasons Téma „Colorful · Yuexiang Zibo“, nadále obohacovala zásobování produktů kulturního cestovního ruchu a komplexně propagovala Zibo charakteristickou kulturu a zdroje cestovního ruchu, transformovala grilování „provoz“ do kulturního turistiky “ „, formoval a spustil značku“ Zibo Cultural Tourism „.Po popularitě sportovních akcí se místní potraviny Rongjiang, vysoce kvalitní zemědělské produkty, speciální řemesla a barevný etnický styl postupně vstoupily do více turistické vize a staly se novým růstovým bodem pro rozvoj místního cestovního ruchu.
Vytvořte nový růstový prostor
Nedávno se malá města s cestovním ruchem v malých městech stala populární a malé město s úplnou infrastrukturou, pohodlnou dopravou a výraznými kulturními cestovními zdroji bylo v seznamu turistických destinací uvedeno stále více a více turistů.„Shrnutí dovoleného na dovolenou 2024“ vydané společností CTRIP ukazuje, že z hlediska příkazů k cestovnímu ruchu je okresní trh vyšší než města třetí a čtvrté a čtvrté a čtvrté měst jsou vyšší než první a a Druhé -měst.包括 安吉 、 桐庐 、 都江堰 、 阳朔 、 弥勒 、 义乌 婺源 、 景洪 、 、 平潭 的 十 县域目的地 的 旅游 订单 平均 增长 增长 增长 ; 、 、 洛阳 秦皇岛 、 威海 威海 、 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海 威海Kaifeng, Zibo, Huangshan, Tai’an a Shangrao se zvýšily o 11%z 10%třetích a čtvrtých destinací. rok.
Po dovolené „May Day“ využil Liu Rui, turista v Hebei, každoroční dovolenou jít do Jiangsu Shiyang.„Během obchodní cesty jsem prošel Gangyangem. Dobrá ekologie na mě zanechala hluboký dojem. Vždycky jsem chtěl udělat zvláštní cestu.“ Paradise, Tourism Resort Sun and Moon Shima Kangyang, Port Port Port Port Scenic a další místa, navíc „tráví spoustu času touhou“.“To je velmi pohodlné město.“
Shijian County, patří Yancheng, provincie Jiangsu.Nekonečné moře, obrovské a velkolepé plážové povlaky, barevná tráva rákosí a jedinečná scenérie severní vodní černošské čtvrti Jiangsu pokračovala v rozšiřování popularity Sheyangu na sociálních platformách.„Místní průvodce mi říká, že existuje mnoho zahraničních turistů, kteří chodí do Shigangu, aby během„ květnového dne “zachytili moře a dovolenou.“ Léky v zemi byly pěstovány zde s bílými chryzantémami, kvalita produkovaná „Sheyang Rice“ je poměrně vysoká. “
Když stále více turistů na malé město zaměřilo na malé město, přimělo místní cestovní ruch, aby vstoupil do rychlé trasy rozvoje, což nejen změnilo situaci „horkého a chladného“ na národním trhu s cestovním ruchem v minulosti a v minulosti a Vytvořil nový růstový prostor pro domácí turistickou prosperitu a rozvoj.
Zpráva/zpětná vazba

You May Also Like

More From Author